پارسا (بی نام سابق)پارسا (بی نام سابق)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

بی نام !!!

شمارش معکوس!!!

1391/2/1 0:17
نویسنده : بابای بی نام
305 بازدید
اشتراک گذاری

شروع شد؛ اره دیگه شمارش معکوس تا موقع اومدنت را میگیم دکتر گفته حدودا 40 یا45 روز دیگه! خیلی به اومدنت فکر میکنممتفکر. من به تو فکر میکنم و بابایی به خرج ومخارج تو . ولی با هم میگیم خدا بزرگه.

در هر صورت مامانی داره فقط به این فکر میکنه که تو سالم باشی. به فکر اینه که چیا کم داری واست بخره

و........

راستی به امید خدا میخام که تو این هفته کم کم ساکتو آماده کنم . آخه خیلی کار دارم که باید انجام بدم

خدا کمکم کنه . راستی دوستان شما هم منو دعا کنید.

.............................................

امضا مامان پارسا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دخملی
1 اردیبهشت 91 0:25
سلام به سلامتی شما هم واسه ما دعا کن
نارینه
6 اردیبهشت 91 16:42
واااااااااااای که چقدر زود گذشت ... خداروشکر که به اینجای راه رسیدین عزیزم ... سعی کن توی روزای اخر فقط استراحت کنی ... چون این کوچولو بعد از تولدش کلی انرژی ازت میگیره ...
مامان امير حسين
21 اردیبهشت 91 1:30
سلام واي پيشاپيش مبارك باشه به سلامتي خيلي اين روزاي آخر مواظب خودت باش انشاالله صحيح و سالم به دنيا بياد و همدمت بشه به ما هم سري بزن خوشحال ميشيم
نازنین
8 خرداد 91 16:06
سلام.خیلی وقته بهتون سر نزده بودم.امروز اومدم به امید اینکه عکسهای پارسا جون رو ببینم ولی یه کم زوده هنوز.امیدوارم به سلامتی پارسا جون به جمع مهربونتون بپیونده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی نام !!! می باشد