پارسا (بی نام سابق)پارسا (بی نام سابق)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

بی نام !!!

بابای سر بزیر

1391/2/21 1:34
نویسنده : بابای بی نام
275 بازدید
اشتراک گذاری

آی خندیدیم با مامان پارسا!!!!

موضوع ساده و جالب ....

بعد از مدتها قسمت شد امروز با اتوبوس درون شهری چند ایستگاهی سفر کنم...طبق معمول برای فرار از هیاهوی تهران ساکت ! هدست بگوش نشسته بودم ....یه مرد جهان دیده ...خیلی خیلی جهان دیده تو مایه ها ی ۸۰ ساله! کنار ما نشست ....چند ایستگاه بیشتر نرفته بودیم دیدم مرد جهان دیده میزنه به من..... هدست و در آوردم دیدم داره به بیرون اشاره میکنه....یه زانتیا که شده بود ماشین عروس با فیلم بردار و تشکیلات....مرد جهان دیده رو به من کرده میگه: ببین ایشالا تو هم قسمتت میشه و سر بزیر میشی ....لبخند به لب بهش نیگا کردم و گفتم: خبر نداری ...تا ۱۰ روز دیگه من بچم بدنیا میاد ....

طرف برگشت گفت: ای بابا پس زیادی دل خوشی !!!!!

--------------------------------------------

امضا

بابای پارسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نارینه
21 اردیبهشت 91 16:21
هههههههههه

راست گفتی حاج آقا ... اصلا" بهت نمیاد ...

حالا چی گوش میدادی ؟


------------------------------
پاسخ:
یاس....
-------
امضا
بابای پارسا
جوجو
3 خرداد 91 20:28
سلام ببخشید مت چه جوری میتونم پست ثابتی رو که گذاشتم پاک کنم لطفا کمکم کنید

کافیه ویرایش مطلب و بزنی و تیک پست ثابت و برداری
-------
امضا
بابای پارسا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی نام !!! می باشد