پارسا (بی نام سابق)پارسا (بی نام سابق)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

بی نام !!!

مامان بیحال...

1390/12/27 22:37
نویسنده : بابای بی نام
339 بازدید
اشتراک گذاری

بازم به من ،من پست نزنم ، مامان پارسا که حال نداره دو تاکلمه بنویسه!

معمولا به هم میگن "سال خوبی داشته باشی" ما که انشاالله حتمی رو شاخشه سال خوب ،تو مایه های سال توپ!!!!

سال 3 تاییاش ....سال تکون ماه نهم....سال گریه و بی خوابی .....سال شیرخشک و پستونک.....سال پوشک و پودر بچه..... چه سال خوبی!!!!!!!!!!!!!!!!!

.:: سال نو مبارک ::.

-------------------------------------

امضا

بابای پارسا(بی نام سابق)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نارینه
27 اسفند 90 22:40
دلم پوسید از بس اومدم و دیدیم پست جدید نذاشتید !!!!!!!! چه عجب !!!!!!!! تا حالا به سال جدید پیش رومون اینجوری نگاه نکرده بودم !!!!!! سال توپتون مبارک !!
نارینه
1 فروردین 91 0:50
آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری آغاز آن روزی باشد که آرزو داری ... سال نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی نام !!! می باشد