پارسا (بی نام سابق)پارسا (بی نام سابق)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

بی نام !!!

دوره زمونه ما

1390/8/30 15:30
نویسنده : بابای بی نام
257 بازدید
اشتراک گذاری

دوره زمونه بر عکس شده

اصلا از بچه ها خوشم نمیاد البته تا 20 سالگی...

ولی نمودنم چرا مثل مصداق گوشیه موبایل و موال که جاذبه عجیبی دارن بچه های فامیل معمولا از من خوششون میاد !!!!

عجیبه خیلی.....

نمونش ایناها عکس یادگاری میگیرن نیشخند

 

امید وارم بی نام منم مثل اینا بشه ...بابا شو تحویل بگیره

راستی باز این عکس و نگا میکنم ....یجورایی به من نمیاد بابا باشم....داداش بیشتر میاد خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نارینه
30 آبان 90 16:08
خاصیت عجیبیه !!! منم تو مجردیم داشتمش !! ولی الان که دارم مادر میشم با تموم وجودم نینیها رو دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی نام !!! می باشد