پارسا (بی نام سابق)پارسا (بی نام سابق)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

بی نام !!!

یه تاس بیارید مارپله....

1390/11/24 22:56
نویسنده : بابای بی نام
623 بازدید
اشتراک گذاری

بازم من خوشقول شدم! گفتم تو اون هفته....گرفتم نیشخند

ولی خدایی اشانتیون قرار نبود مامان پارسا مبل وردارهخنده

آییییی.....کمرم خم شد زیر با این هزینه ها...ناراحت

ولی فدا سر جفتشون پارسا و مامانش بغل

دیگه تو خونمون جا نداریم ...یه تاس بندازی میشه مار و پله بازی کرد!!خنده

ناگفته نمونه......انتخاب با مامان پارسا و قسمت حمل و پول دادن با من بود چشمک

عکس ها در ادامه مطلب....

----------------------------------------------------

امضا

بابای پارسا (بی نام سابق)

ناگفته نمونه......انتخاب با مامان پارسا و قسمت حمل و پول دادن با من بود چشمک

 

 

پی نوشت: به قیافه و سادگیش گیر ندین توضیحات داره مامان پارسا تو پست بعدی میگه چرا اینو انتخاب کردهچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نارینه
25 بهمن 90 23:34
الهههههههههههی مبارک باشه ... سلامتی باشه این خرجا هم باشه !!
مامان پوريا پهلووون كوچولو
26 بهمن 90 0:40
مباركه تا باشه از اين كمر دردها باشه فداي سر جفتشون
نانا
1 اسفند 90 23:37
مباركه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی نام !!! می باشد