پارسا (بی نام سابق)پارسا (بی نام سابق)، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

بی نام !!!

معلومه که بی نام....

1390/8/29 17:17
نویسنده : بابای بی نام
185 بازدید
اشتراک گذاری

تعجب نداره....همیشه همینه....نه بابا نمیشه....مطمئنم....

آخه کیو دیدی واسه بچه ای که از نطفه بودنش 3 ماه بیشتر نگزشته و نمیدونه چیه اسم گذاشته که من بخوام اسم وبلاگ بزارم؟؟؟

همون بی نام خوبه فعلاً....

خودم:نمودونم فکنم من مریضم برم خودمو نشون بدم بد نیست....

خورزوخان خودم:شایدم زود بود....

خودم:ندیگه بابا 5 سال 2 نفره بسه دیگه.......

خورزوخان خودم:آخه من تازه شده 27 سالمه

خودم:زهره مار ....نکنه میخوای بچت رفت ابتدایی بگه به ارواح خاک پدرم!

خورزوخان خودم:زبونتو گاز بگیر....پس چرا من هیچ حسی ندارم؟اصلا نمیفهمم این همه قربون صدقه رفتن مادر پدرای دیگرو تواین وبلاگا

خودم:نگران خودمم خیلی بی عاطفم شاید....شایدم ناشکر....

خورزوخان خودم:آخ اگه همسر محترمه بفهمه .....کلمو میکنه....وبلاگ خودم کم بود اینم را افتاد....البته با این حقیقت بیرون ریختنا رو عمراً نباید بفهمه نیشخند

راستی همه همینجوریان یا زوده؟؟؟؟مامان بابا ها کمک....

 

--------------------------------

    امضا

بابای بی نام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نوژا
29 آبان 90 8:08
سلام عزیزم اصلا نگران نباش منم مثل شما بودم همش میگفتم اخه چی تو زندگیم کم داشتم حتی وقتی دخترم هم به دنیا اومد همینجوری بودم.اما حالا واسش میمیرم از همه کس توی دنیا بیشتر دوسش دارم.اینها طبیعیه


بابای بی نام: مرسی از دلداریتون.
مامان تربچه
29 آبان 90 11:50
سلام بابای بی نام!!!
اصلا نگران نباشید
همه اولش همی جورین. البته من که تجربه ندارم اما خواهرم هم ماه های اول حس خاصی نداشت دیگه چه برسه به شما آقایون. معروفه که آقایون تا بچه دنیا نیاد حس خاصی ندارن
زود هم نبوده واسه بابا شدن. هرچی فاصله سنی با بچه کم تر باشه خودتون راحت تر هستید و اعصاب بیشتری دارید. با بچه بیشتر دوست میشید و اون هم بیشتر بهتون نزدیک میشه.
التماس دعا


یکمی ته دلم محکم شد !

مامان النا
29 آبان 90 19:07
سلام.اصلا ناراحت نباشید من هم اوایل فکر میکردم نظم زندگی به هم میخوره ولی بچه ها اونقدر شیرینند و شیرین کاری میکنند که واسه همه عزیز میشن به خصوص اگه دختر باشن.
نی نی توپولی
30 آبان 90 1:20
با عرض معذرت تازه فهمیدم که شما بابای نی نی هستید

D:
نارینه
30 آبان 90 16:10
لینکت میکنم دوست خوبم ... فقط بخاطر کنجکاوی که ببینم آخرش چی میشه !!!!!!!!
تینا
30 آبان 90 17:25
سلام ... اینکه 27 سالتونه و شاید خیلی زوده و حسی ندارید واسه همه باباها طبیعیه ... مامانها بحثشون جداست چون نی نی توی دلشونه و چون حسش میکنن دوستش دارن ... امیدوارم بابای خوبی برای نی نی بی نامتون باشید
مامان پارسا جون
30 آبان 90 17:43
سلام چه بابای جوونی ماشاا... ایشاا... نی نی تون به سلامتی به دنیا بیاد
مامان نینی طلا
4 آذر 90 22:26
سلام آقای پدر.من و بابای نینی هم 27 سالمونه.به نظرم سن خوبیه واسه پدر و مادر شدن.چون تا چتد سال دیگه حوصله ی خودمونم نداریم چه برسه به یه نینی!!!در مورد احساس داشتن هم باید بگم هنوز زوده.وقتی تکون خوردن هاش شروع بشه کم کم احساس پیدا میکنید.و روزای اخر که دیگه نگوووووووو انشاالله به سلامتی نینیتون رو بغل کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بی نام !!! می باشد